قصص سكس شاب فشخني انا وماما الدكتوره

قصص سكس شاب هايج ينيكني وانا لوحدي في البيت فشخ كسي واتمتع بجمالي وانا مراهقة مشتهية النيك يمارس السكس معي جارنا الفحل ثم تأتي ماما الدكتوره تشاهد جارنا ينيكني علي السرير تخلع ملابسها وتدخل معنا اقوي قصص سكس الام تشارك بنتها النيك المحارم مع جارها الفحل .

انا وماما الدكتوره مع شاب وسين ينيكهم مع بعض في وقت واحد اجمل قصص سكس شاب وصديقتة وامها نيك محارم علي السرير .

الام تتمتع بالنيك مع بنتها تلحس كسها وتمص بزازها وتركب الزب الام وبنتها تعطي لها اقوي لحس في البزاز قصص سكس ساخنة .

 

شاهد الصور . القصة أسفل الصور .

 

قصص سكس امهات
قصص سكس امهات
قصص سكس ساخنة
قصص سكس ساخنة
قصص سكس محارم
قصص سكس محارم
قصص سكس نيك
قصص سكس نيك
قصص سكس
قصص سكس

 

شاهد القصة .

مرحبا ، قصتي ربما تكون بعض الشي ، اسمى اسراء في الثامنه عشر من عمري ، جميله كما يقول الجميع ، طولي 171 سم و وزني 72 كجم ، اعيش في احد الاحياء الراقيه في مدينه الخرطوم برفقه امى هند و اختى وفاء ، ماما عمرها 41 سنه جميله جدا جدا فارعه الطول بيضاء جسمها مثير حدا و اجمل ما فيها شفتيها المكتنزتين و طيزها المدور المشدود الطري ، حين تمشي يتهز طيزها بطريقه تجعل ازباب الرجل تنتصب ، كثيرا ما شاهدت ذلك و نحن نتسوق , سوف اقص لكم حكايتي مع الجنس من اخر علاقه التى لا تزال مستمره و من خلالها ستعرفون بدايتي و كل التفاصيل ، تبدء الحكايه بعد انفصال والدي عنا و ذهابه لمنزل اخر ، كان قبل الانفصال اعد لنفسه جناح ف طرف المنزل ، اصبح ذلك الجناح مكان اقامه شبه دائمه لكثير من اهل امى المقيمين خارج العاصمه ، كانوا يأتون لاسباب مختلفه و يمكثون عندنا فترات طويله مما ارهقنا جميعا . خطرت علي ماما فكره ان تحول الجناح لشقه منفصله و تقوم بتأجيرها كشفه مفروشه ، و نجح الامر ، كان عاده ما يؤجرها مننا العرسان في شهر العسل ، عذرا للاطاله لكن التفاصيل مهمه ، اصبحت تلك الشقه مرتع مغامراتي الجنسيه انا و اختى ، حتى جاء شاب وجيه و لطيف و استأجر الشقه لمده عام كامل ، كان يخرج الصباح حوالي العاشره و لا يعود الا في المساء مما اتاح لي و اختى انا نظل نمارس شرمتطنا في الشقه لاننا نملك نسخه من المفاتيح ، في يوم اثناء وجودي بالشقه لوحدي كنت اذهب هناك للتدخين احيانا قمت بتشغيل التلفاز في غرفه النوم و فوجئت بان الشاب لديه اشتراك في كم من القنوات العالميه و من ضمنها قنوات جنسيه ، وضعت احد القنوات و بدأت بمداعبه نفسي ، و اصبح الامر عاده لدي ، و في احد الايام بينما انا عاريه علي السرير تماما اشاهد فلم سكس و اداعب كسي بخياره دخل علي حسام ، ارتبكت و تلعثمت لم يقل لي شئيا نظر الي مبتسما و غادر الغرفه ، لبست ملابسي بسرعه و خرجت وراه ، كان جالسا في الصاله و هو يدخن اشار لي ان اجلس فجلست امامه و انا في حاله من الخوف و القلق ، اول كلمه قالها / ما تخافي ما حا اكلم اي حد بالموضوع ، اعتبري سرك في بير ، ثم سالني ضاحكا / من متين بتجى تعملي كده هنا ، و انا اقول ريحه الغرفه الجميله دي جايه من وين ، ضحكت ، تحدثنا قليلا تبادلنا ارقام الهاتف ثم وقفت لاغادر ، و قبل ان اخرج جذبني حسام الي صدره و دون مقدمات وضع شفاهه علي شفاهي و بدي يمص شفايفي بهدوء ، مص شفايفي بمنتهى الروعه ذبت تماما في يديه تمنيت ان يدخلنى و ينيكنى ، حسيت كسي مبلول و دون ان انتبه مديت يدي و حسست علي زبه ، واقف دي العمود ، حسام ابتعد منى و فتح لي الباب و غمز لي نواصل وقت تانى ، نفس اليوم في الليل و ف الهاتف تحدثنا فتره طويله و اتفقنا ان ازوره ف الصباح ، اسمحوا لي ان انتقل للعاميه بشكل كامل ، مشيت ليه الصباح في الشقه ، كان لابس شورت و تيشيرت ابيض ، انا لابسه بنطلون بيج واسع شويه و بودي احمر لازق مبين نهودي الكبيره ، قعدنا جنب بعض ، اتونسنا شويه و في نص الونسه حسام بدء يمصصنى ، مص شفايفي و نزل بشفايفو علي رقبتي و مص حلمه اذنى ، و بدء يحسس علي نهودي و يعصر فيهم ، دبت في يده ، وقفني و اخدني علي غرفه النوم و نحنا ماشين ضربني على طيزي و قال لي طيز فرسه يا لبوه ، الكلمه فاجئتني و بصراحه عجبتنى جدا لدرجه انى هزيت ليه طيزي زياده ، وصلنا الغرفه و نحنا واقفين و حسام بيمصصنى و يمص لسانى و يخليني امص لسانه ، طلع لي التوب و البرو و خلي نهودي بين يديه ، يمسك حلماتى بين اصابعه و يقرصهم بشويش ، بعدين عمل حركه خلتنى عاوزه اموت من الشهوه ، قعد ف السرير و انا واقفه قدامه و بدء يقرب وشه من نهودي ، لحد ما احس نفسه علي نهودي و يفتح فمه زي كانه حا يمص نهودي و يبعد و يقول لي لا لالا ، و تانى يقرب و يقرب لحد ما يلمس نهودي بشفايفه و تانى يبعد ، لقيت نفسي ماسك راسه و بشده علي نهودي ، رفع راسه و عيونه في عيوني و قال لي عاوزه ايه ، بنقس متقطع قلت ليه مص نهودي قبل ما اكمل الحمله كان اخد نهدي اليمين و بدء يمضوا بقوه بديت أتاوه و هي لسه بمص و بعدين مسك الشمال و نزل في مص و في نفس اللحظه بيطلع لي في البنطلون بقيت واقفه قدامه بالكلوت ، لفانى و خلانى اديهو ضهري و بدء يمشي لسانه علي طيزي ، و يعض علي خفيف و يده وصلت كسي ، بدء يلعب بصوابعه في كسى و هو بلحس طيزي ، و بقول لي كسك مبلول ليه ، سكت ضربنى في طيزي بقوه و قال لي لمه اسألك تردي يا شرموطه ، سمعت كلمه شرموطه و كنت حا اوقع من الرعشه ، لقيت نفسي بهز طيزي و بقول ليه حاضر ، سالني تانى كسك مبلول ليه يا شرموطه ، قلت ليه بسرعه عشان ممحونه ، قال ممحونه و شرموطه و حا تتناكى و تتفشخى نيك ، ما عارفه من وين طلع الكلام لقيتني برد ليه ايوه نيكني و افشخنى و اركبني خليني شرموطه منيوكه لبوه تحت زبك ، قال لي يلا يا لبوه تعالي طلعي الزب الحا يركبك ، لقيت بسرعه و قعدت علي ركبي و طلعت زبه من الشورت و قريت عاوز امص ، حسام شداني من شعري لفوق و خلي شفايفه علي شفايفي و قال لي بحب شراميطي يبوسو رجلي قبل زبي ، و لا انت مش شرموطتى ، رديت و هو لسه شادي شعري شرموطتك شرموطتك شرموطتك ، فك شعري و انا ع طول نزلت بديت ابوس رجله ، و حرفيا ده كان اجمل احساس جنسي امر بيه ، كنت ببوس بحب و بلذه ، قال لي يلا يا بت المنيوكه مصي زبي ، اول ما سمعته بيشتم امى كسي نزل مويه ، مديت اصابعي عاوزه العب بكسي لقيته مسك يدي و قال لي مصي و خلى كسمك الهايج ده حا اريحه لك ، مصيت زبه بمتعه و رغم انى مصيت كتير قبل كده و اكتر من زب بس ده كانت امتع مره امص فيها ، فضلت امص خمسه دقايق و هو طبعا نازل شتيمه فيني ، بعدين طلعنى علي السرير و رقدنى علي ضهري و بدء يمص شفايفي و نزل علي نهودي و شويه بطني فتح رجولي و نزل علي كسى و بدء يمص كسي و يدخل لسانه جوه كانو بينيكنى و يتف علي كسى و يرجع يمص و انا دخلت في غيبوبه تقريبا ، كنت بتأوه بصوت عالي لدرجه حسيت الجيران سمعونا ، طلع فوق و بدء يمشي زبه علي كسي ، و سالنى و عيوني في عيونه ، عاوزه ايه ، قلت ليه عاوزه زيك يدخل في كسي ، قال لي لو دخلتوا حا تبقي شرموطتى لوحدي انا بس الانيكك ، قلت ليه شرموطتك انت وبس اوعدك و حياه ماما انت و بس ، قال لي طالما حلفتي بالشرموطه اللبوه امك حا اصدقك ، و دخل زبه في كسي ، و بدء ينيك لا ده مش نيك ده معزوفه موسيقه ، دي نشوه اوركسترا ، دي حاجه خياليه انا بنتاك نيكه العمر ، شويه و رقدنى علي جنبي. و دخل زبه من وراى و هو ماسك نهودي و ببوس رقبتي من ورا و احلي كلام كسك نار يا منيوكه ، كسك عاوز الزب ما يطلع منه ، حا انيكك كل يوم حا افشخ كسمك ده كل يوم ، و انا بقول ليه وااااااااااي زبك فشخنى زبك شق كسي شق ، شرموطتك و منيوكتك و قحبتك ، اي اي اي افشخ كس امى كل يوم ، بعدين خلاني افنقس في نص السرير و دخل زبه في كسي من ورا و هو ماسك طيزي و مرات يضربنى علي طيزي ، و جات اللحظه الخلتنى خدامه زب حسام لمه اموت ، لحظه و هو ينيك فيني قال لي اكتمى صوتك ما اسمع نفسك ، عارفه لو سمعت نفس بس حا ابطل انيكك فاهمه ، قلت فاهمه ضرب علي طيزي بقوه قال لي قلت ما عاوز اسمع صوتك ، هزيت راسي و هو بدء يرزع في كسي بكل قوه ، و يقول لي اكتمى يا شرموطه انت جايه هنا تتناكى. وبس ما اسمع صوتك يا بت الشرموطه ، تعالي يا دكتوره هند شوفي بتك مفنقسه و شايله الزب في كسها المنيوك ، طلعه شرموطه زيك ، امك شرموطه يا اسراء صاح ؟ قلت ليه ايوه قبل اكمل طلع زبه من كسي و قال لي يلا قومى يا بت الشرموطه شوفي زب يركبك انا ما بقول كلامى مرتين ، لقيتني بتنقض و يبكى و بقول له اسفه ما حا تسمع صوتى تانى آسفه بليز نيكني ابوس رجلك نيكني ، قال لي طيب بوسي رجلي و اشتمى نفسك و اهلك لو شتمتى صاح نشوف بعدين ، نزلت جري علي رجل حسام ابوسها و انا بقول له انا شرموطه خدامه زبك ،مممممممح انا لبوه بنت منيوكه ، مممممح انا قحبه اخت قحبه ، كسي و كس امى تحت زبك مممممح نيكنى ابوس رجلك ، قال لي فنقسي يا شرموطه، فنقست في نص السرير و طلب منى اهز طيزي هزيت طيزي و هو بيضربني عليها و قال لي افتحتى كسك لفحلك يا منيوكه ، فتحت كسي و هو علي طول رزع زبه جوه كسي و قال اكتمى يا مومس يا عاهره كتمت نفسي علي الاخر و هو بيفشخ في كسي المنيوك و يشتمنى و يشتم امى و اختى ، عشره دقايق تقريبا لقيته يشدني من شعري و يقول لي حا انزل يا كسمك انزلي تحت مصي و سمعيني صوتك و انا طلعت منى ااااااااااااااااااااااااااه كانى كنت بغرق و طلعت ف اخر لحظه و قبل ما اتنفس زي الناس زب حسام كان مالي فمى شويه نزل لبنه فينى شربته كله و بلعته و مصيت زب حسام ، ارتحنا شويه و اخدني علي الحمام ناخد دش ، و نحنا تحت الدش خلاني اسند علي الحيطه و اديلو طيزي شويه لقيت حاجه سخنه نازله في طيزي لفيتب بوشي لقيته ماسك زبه و بيول علي طيزي ، صدقوني كانت المره الرابعه اجيب شهوتى ، طلعنا رجعنا الاوضه و نومني ع صدره قال ليك البيحصل هنا و يتقال هنا يفضل هنا ، نحنا بنسمتع مع بعض ، قلت له انا اسمتعت جدا و عاوزه اكون معاك ع طول ، ضربني ع طيزي و قال طيب قومى ارقصي شويه عشان الدور جاي علي الطيز الحلوه دي لازم تتناك ، قمت رقصت له و انا عريانه و مصيت زبه نومنى علي بطني و بدء يدخل زبه بشويش في طيزي ، لمه دخل كله في طيزي و هو نايم فوقي و بيقول لي طيزك شالت زبي يا لبوه ، رديت طيزي و كسي و كلي بتاعتك ، بدء يدخل زبه و يطلعه.

و ينيكنى بهدوء وانا برفع طيزي لفوق عشان زبه يدخل اكتر و مسكت يده دخل صياعه في فمى امصه ، و اقول نيك طيزي يا فحلي ، نيك طيزي زي امى المنيوكه ، ناكنى نص ساعه و قال حا انزل يا قحبه حا املا طيزك لبن ، اخليك ترجعي ل امك طيزك بينقط لبن يا بت الشرموطه و نزل لبنه في طيزي و انا بتوحوح اححححححححح زبك حلو لبنك يجنن ، شرموطه لبن زبك يا نياكى و فحلي ، و ارتميت جنبه شبه مغماء علي ، اخدت غفوه لقيته يصحيني و في يده كبايه عصير ، شربت العصير و انا في حضنه و سالته حسام انت ليه قلت لي يا بت الشرموطه ؟ انت شايف ماما شرموطه ؟ ضحك و قال طيب ما انا قلت ليك انت يا شرموطه و انا متأكد انك مش شرموطه ، ده بس كلام لزوم المتعه ، سكت و قلت له في حاجه ما عارفه اذا مفروض اقولها ليك و لا لا ، قال لي اي حاجه تقوليها اوعدك انها حا تكون سر ،اعتبرينى صاحبك و لا نحن مش اصحاب ، و باسنى ع خدي . قلت له اصحاب جدا كمان شوف يا سيدي مره كان عندي درس فرنسي خاص ف البيت ، بعد الدرس خلص بربع ساعه تقريبا طلعت السطوح ادخن كانت الساعه 8 ف الليل تقريبا ، اول ما طلعت شفت استاذ سيف مدرس الفرنسي و اقف ورا امى و بيدخل زبه ف بنطلونه و بعدين طلع مناديل و مسح طيز امى ، حسام ضحك و قال لي عادى مامتك لسه شباب و محتاجه الجنس بس يا ريت استاذ سيف بيعرف يمتعها زي ما متعتك انا ، قلت له و انت في زيك ، و قمت مصيت زبه و اخدت دور كمان ، و استمرت العلاقه مع حسام ينيكنى مرتين او ثلاثه ف الاسبوع ، و احيانا لو لقيت فرصه ابيت معاه ، طلب منى اصور له ماما و هى بترقص و فعلا صورتها ، طلب مني اجيب عبايه ماما و كلوتها و فعلا جبتهم و ناكنى و انا. لابسه كلوت ماما ، و مره جبت حجاب ماما و بعد ناكنى مسحت زبه بحجاب ماما و قلت له عشان ريحه زبك تكون في راس امى الشرموطه ، و في يوم وصل حسام البيت ف المساء و اتصل علي سالني انت جيتى الشقه اليوم ؟ قلت لا.

  قال ف حد دخل الشقه اليوم قلت له غريبه لو اختى وفاء موجوده كنت اقول هي بس اختى لها شهر تقريبا عند بابا ، قال طيب خلاص ، بعد يومين كلمنى حسام ع الساعه عشره و قال تعالي الشقه عاوزك ، رحت اشوف ماما لقيتها خلاص حا تنام ، قلت انا بره ف الحوش لو عاوزه حاجه اتصلي ، و جريت عملت ميك اب و جري علي شقه حسام ، فتح لي الباب و في يده كاس ويسكي صب لي كاس معاه و قال قبل كم يوم سالتك جيتي هنا و لا لا ، لانى بديت الاحظ انى برجع الاقى حاجات متغيره يعني المخده مثلا مافي مكانها او شبشب الحمام او المشط المهم قررت اركب كاميرات مراقبه ، و فعلا ركبت كاميراه ف الصاله و واحده ف اوضه النوم ، تعالي يا حلوه افرجك علي احلي فلم سكس ،شغل اللابتوب و كان المشهد كالتالي : امى دخلت و سابت الباب موراب من وراها و راحت اوضه النوم بعد خمسه دقايق استاذ سيف دخل علي امى. امى نايمه في السرير لابسه فستان ابيض قصير و من غير اكمام و مطلع نص صدرها ، استاذ سيف نام فوق امى و مص شفايفها و عصر نهودها و مص حلماتها و وطلع زبه ورفع رجولي امى في اكتافه و دخل زبه في كس امى و ناكها ، فضلوا كده يمكن ربع ساعه بعدين طلع زبه من كس امى و نزل ف بطنها ، قام لبس ملابسه و مسح لبنه من بطن امى و هي بيقول ليها بحبك و بعشقك و بعشق تراب رجليك مهم شويه و طلع استاذ سيف ، انا هنا كنت هجت فشخ و بديت امسك زب حسام و اعصر فيه ، مص شفايفى و قال لي اهدي يا بت المره المنيوكه الجاي احلي ، و رجع شغل الفلم التانى ف اللابتوب ، المشهدبعد استاذ سيف خرج امى فتحت شنطتها و طلعت زب صناعي اسود كبير و اخدت تلفونها و اتصلت برقم ، لانها كانت بتتكلم بالسماعة ما كنا سامعين الطرف الثاني بس سامعينها هي ، المكالمه في البدايه كانت عادي سلام واشواق و بعدها قلبت ، نيك امى ماسكه الزب الصناعي تمص فيه وهي بتقول امص لك زبك حبيبي ، زبه كله جواى ، ببلع زبك الكبير ده ، خمس دقايق بعدين فنقست في السرير و بدت تدخل الزب في طيزها وُهي بتقول ايوه دخل زبك في طيزى ، براحه علي طيزي حبيبي ، شويه علي طيز حبيبتك ، زبك بوجع طيزي ، متين تجى تركبنى و تشرب طيزي لبنك ، طيزي محتاج لبنك ، نيكنى اااااااخ. نيكنى دخلوا كلو للبيض ، امى فضلت تتشرمط ف التلفون نص ساعه لحد مابدت تصرخ اي جيبهم يا عمرو كب لبنك في طيزى يا عمرو ، عاوزه لبنك اوووووووووووووف ، و اترمت علي السرير ، انا ما قدرت استحمل اكتر طلعت زب حسام و ركبت فيه دخلته في كسي و بديت انطط عليه و اقول ليه شفت لحم امى هند المنيوكه شفت طيز امى الشرموطه ، اشتمنى يا فحلي ، هو يقول اتناكى يا بت المفنقسه ،كسمك انيك امك ،كس امك المنيوكه في طيزها ، حا انيك امك اللبوه ، حا افضي زبي في كس امك و اخليك الحسي لبنى من كس امك ، وانا بقول ليه ايوه نيك امى. خليني امص زبك و ادخلوا بيدي في كس امى اللبوه الزانيه الشرموطه ام طيز ، نيكنى قدامها افشخنى كسى قدام امى ، قام حسام خلانى افنقس قدامه و شغل اللابتوب ع الحته الفها امى تتناك فون و بدء ينيكنى و نحنا بنتفرج علي شرمطه امى ، نص ساعه نيك و شدنى من شعري خلاني امص زبه و لمه حا ينزل نزل في كاس الويسكي بتاعى و خلاني اشرب الكاس بي لبنه .

 

 

فيديوهات سكس حصرية تابعها مجانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

فيديوهات xnxx تحميل ومشاهدة مجانا اكس ان اكس اكس.
سكس- سكس نيك